Küsige julgelt LIISI järelmaksu!
Leiame alati Teile sobivaima lahenduse.
EST | RUS | ENG

Kuidas tekivad DPF filtri häired?

DPF FILTRI FUNKTSIONEERIMISHÄIRE LEVINUIMAD PÕHJUSED
DPF FILTRI FUNKTSIONEERIMISHÄIRE
LEVINUIMAD PÕHJUSED

1. Äratöötatud ressurss. Filtri ressurss on mõeldud regenereerimistsüklite teatud arvule, mille möödumisel filtri struktuur hakkab kõrge temperatuuri mõjul lagunema (läbi põlema) ning selle gaasidünaamilised omadused väljuvad tootja poolt määratud raamidest.

2. Liigne tahmaga ummistumine. Õigeaegselt märkamata jäänud või kõrvaldamata rike, mis on põhjustanud tahma koguse suurenemise sõiduki heitgaasis. Kui mootori juhtploki veamälus on salvestatud vead, siis blokeeritakse regenereerimine. Selle tulemusena ummistub DPF nii tugevasti, et rikke kõrvaldamisel regenereerimine juba ei aita või ei käivitu, selleks et vältida mootori vigastamist filtri ülemäärase ummistumise tõttu.

3. Liigne ummistumine tuhaga. Kulunud turbokompressor, mittetöötav karterigaaside ventilatsioonisüsteem ja kulunud kolbide grupp soodustab õli liigset sissepääsu silindritesse. Õli põlemisel moodustub tuhk, mis ummistab DPF ja ei põle ära regenereerimise ajal. Sõiduki pikaajaline kasutamine selliste defektidega toob kaasa DPF ummistumise ja rikke.

Teenuse hind
S.A.L. Grupp. OÜ
Tehase 16c, 51013 Tartu
E-mail: info@garage55.ee
Tel. +372 58 878 993
Oleme Avatud: E-R: 9 - 18
L: kokkuleppel